Design Carte de Vizita

Varianta 2

2 thoughts on “Design Carte de Vizita

  1. ciao!Sz de deranj,am vizitat si yoo site-ul tau si mi se pare foarte fain,mai ales k explici cum se face hashura si ce intrumente se folosesc….si yoo fac desene grafice,numai k mai am destule de invatzat….ideea este k ash avea si yoo mare nevoie de acel Creion Universal KOH-I-NOOR si creion tun ,am kutat pe net cu ideea k mi-ash putea comanda ,dar n-am gasit nikieri din pakte,in orash m-am uitat si nimic,imi potzi spune pls de unde le-ash putea achizitziona?Ashtept un mail dak se poate si nu cer prea mult….Ms anticipat!

    Reply

Leave a Reply

