Portrete – schite







Timp de lucru: 20 de minute fiecare
Creion 8B, hartie A3

8 thoughts on “Portrete – schite

  1. waw ! pai le ai nu gluma , daca iti arat ce portret mi-am facut eu :d te termin :D
    eu nu prea le am cu umbrele alea cred ca din cauza asta nici nu-mi prea ies desenele/portretele in special , trebuie sa mai exersez putin , poate fur de la tine cate ceva :p
    dar frumos …imi place si te felicit!

    Reply
  2. Buna!In primul rand vreau sa te felicit pentru lucrari!sunt frumoase,avand in vedere timpul de lucru ai surprins bn trasaturile,caracterul personajului.esti foarte amabil ca imparti micile secrete ale desenului cu noi.exista persoane care nu dezvaluiesc “secretele reusitei” (tehnicile).Chiar daca pentru acest lucru sunt platiti(profesori ori sunt prea dezinteresati ori si-au pierdut speranta cu privire la existenta elevilor silitori care doresc sa invete cu adevarat, si trateaza ca atare)nu stiu care din aceste 2 sunt adevarate dar am observat un dezinteres total si din poartea profesorilor cat si din partea elevilor…iar tu explici totul pt intelesul fiecaruia k sa evolueze.Bravo pt acest lucru.si totusi am o curiozitate de ce faci acest lucru?

    Reply
    • Partea cu profesorii o cunosc foarte bine… dar pot sa zic ca sunt profesori care, desi primesc un salariu de 2 bani, chiar incearca sa investeasca in elevii lor si fac asta cu placere. Ma intrebi de ce fac acest lucru… in primul rand pentru ca ma simt in stare, multi imi admira stilul de hasura si multi au venit cu diferite intrebari despre tehnica mea. S-au strans atat de multe incat m-am gandit sa fac un tutorial si sa pun acolo destule informatii pentru toti cei care sunt la inceput. Multi spun ca impartasind secretele as putea avea concurenta in domeniu, insa pentru un artist care e la nivelul meu nu e nimic nou in acel tutorial. Se adreseaza doar celor care nu au avut ocazia sa-si cultive talentul intr-un fel sau altul si, sper eu, este o rampa de lansare pentru ei. Si daca e sa o luam asa, nu prea exista o formula magica pentru perfectiunea in desen, nu poti sa citesti cateva cuvinte, sa vezi cateva schite si a doua zi sa fii cel mai bun la asta, e foarte multa munca la mijloc.
      Apoi “problema” mea vesnica e ca sunt bun cu toata lumea si incerc sa ajut cat pot acolo unde ma pricep. Unde chiar nu ma pricep, prefer sa stau deoparte, nu sunt genul care sa-si bage nasul peste tot. Nu, nu sunt o fire curioasa.
      Ai trait vreodata senzatia aia extraordinara pe care o ai atunci cand faci pe cineva fericit? Daca da, atunci ti-am raspuns la intrebare… De ce nu am pretentia sa mi se ofere ceva in schimb? Pentru ca totul la mine se rezuma la un singur cuvant: PASIUNE!

      Reply
  3. foarte frumos…faci acest lucru pur si simplu doar pt k vrei sa aujuti si poti…si propabil zambetul pe care il primeti in schimb este o multumire si totodata o satisfactie…unele lucruri nu le poti cumpara cu nimic din lume…cred k aceste persoane sunt f rare chiar aproape pe cale de diparitie…dar se pare k totusi se mai gasesc oameni cu un suflet nobil…bun..cred k persoanele care mai detin un strop de bunavointa si de bunatate fata de cei din jur sunt aceele persoane speciale in care Dumnezeu a pus samanta cea buna si acestea sunt roadele bunatatea compasiunea si iubirea.este frumos ceea ce ne-a oferit doar k multi dintre noi nabusim aceste sentimente pt ura egoism si nepasare…iti urez multa binecuvantare si tot ce iti doresti!:)

    Reply

Leave a Reply

