Concept art & study

2 thoughts on “Concept art & study

  1. Cu ce program lucrezi? Daca lucrezi in Photoshopce brush-uri folosesti?
    Si eu am inceput sa lucrez cu tableta grafica si sa urmez o cariera de graphic design.

    Reply
  2. Pfoaaa esti fantastic! Dar ce s-a intamplat?! Brusc ai descoperit ca poti sa pictezi extraordinar folosind tableta grafica? Asta e? Ti se pare mult mai apropiat de hasura simpla folosire a tabletei pt culoare? Pt ca pe mine m-ai dat pe spate cu lucrarile astea dupa ce am vazut in prealabil veveritele de la gradinita, care nu te onoreaza neaparat… Te rog, lamureste-ma! Sunt foarte entuziasmata eu personal de acest salt executat de tine in ceea ce priveste propria mea evolutie. Spor la treaba!

    Reply

Leave a Reply

